FAQ
Najczęściej zadawane pytania
Kwestie techniczne i organizacyjne:
Klasyczny wymiar baru - jednej stacji to 150 cm x 100 cm przy zamówieniu jednej usługi.
Optymalny czas na rozłożenie naszego stanowiska to dwie godziny.
Zapotrzebowanie na prąd to około 5 KW
Przy naszych usługach nie jest potrzebny dostęp do wody ( zabieramy wodę w butlach 19 litrowych )
Nie doliczamy kosztu dojazdu Mamy 10 oddziałów na terenie Polski i wysyłamy ekipy z najbliższego dostępnego miejsca w danym terminie.
Nasi bariści chętnie skoordynują pracę hostess.
Nasza firma jest w stanie przygotować 10 eventów jednocześnie w różnych miejscach
Realizujemy nasze usługi również na zewnątrz, posiadamy cały niezbędny sprzęt do przygotowania tego typu eventów.
Szczegóły usługi:
Miejscem w którym możemy umieścić brand podczas wydarzenia są nasz bar / fartuchy / kubeczki papierowe / ciastka
Tak, minimalna ilość do zamówienia kubków z logo to 1000 szt.
Pracujemy na kawie z segmentu speciality coffee z naszej rzemieślniczej palarni White Bear Coffee W ofercie zapewniamy syropy bezcukrowe, mleko roślinne 3 rodzaje, mleko bez laktozy
Minimalna liczbą porcji naszych produktów to 100 szt. zazwyczaj podczas eventów serwujemy dwa razy więcej produktów niż uczestników wydarzenia.
Wszystkie nasze produkty serwowane są na indywidualne zamówienie naszych gości dzięki temu zapewniamy najwyższą jakość.
na życzenie wynajmującego zapewniamy porcelanę. Pobieramy wtedy dodatkową opłatę.
Formalności i płatności:
Po ustaleniu warunków współpracy podpisujemy zamówienie lub umowę w której zawarte są wszystkie szczegóły współpracy oraz wytyczne dotyczące eventu
Zaliczka, forma płatności, terminy płatności uzgadniane są indywidualnie wedle potrzeb zamawiającego.
W ofercie bardzo szczegółowo rozpisane są wszystkie składowe które składają się na finalną realizacje
Formy płatności to : przelew / płatność kartą
Termin płatności uzgadniany jest indywidualnie, zazwyczaj to 7-14 dni